Instagram και μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Πώς να αποκτήστε εύκολα followers

Instagram και μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Πώς να αποκτήστε εύκολα followers

Instagram και μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Πώς να αποκτήστε εύκολα followers 1600 840 webmaster

Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, το Instagram είναι μία από τις πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Και το κοινό του τυχαίνει να είναι αυτό στο οποίο στοχεύουν οι περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις: Οι νέοι.

Αν, λοιπόν, δεν χρησιμοποιείτε ήδη το Instagram για να φτάσετε στο αγοραστικό κοινό σας, καιρός να αρχίσετε. Δεν αρκεί, όμως, να δημιουργήσετε απλά έναν λογαριασμό και να αρχίσετε να κοινοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αν θέλετε να είναι ορατό το περιεχόμενό σας, θα πρέπει να κάνετε τους χρήστες να σας ακολουθήσουν. Λίγα βήματα αρκούν για να κάνετε την απόκτηση followers… παιχνιδάκι.

Δημιουργήστε ένα μοναδικό βιογραφικό.

Υπάρχουν άπειρες στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να δελεάσετε τους ανθρώπους να μπουν στο προφίλ σας. Αν, όμως, δεν πατήσουν το πολυπόθητο “Follow”, κανένα νόημα δεν έχει. Το βιογραφικό σας είναι η πρώτη σας ευκαιρία να εντυπωσιάσετε τους χρήστες. Εκμεταλλευτείτε τους 150 χαρακτήρες που έχετε στη διάθεσή σας για να εξηγείστε τι ακριβώς είναι αυτό που κάνετε και γιατί θα έπρεπε να σας ακολουθούν.

Μην μπείτε στη διαδικασία να περιαυτολογείτε, αρκεί να εξηγήσετε τι έχουν να κερδίσουν οι followers σας από εσάς. Βάλτε χιούμορ και φαντασία: Οι χρήστες του Instagram βρίσκονται εκεί για να διασκεδάσουν, όχι για να αγοράσουν.

Διατηρείστε ένα σταθερό στιλ στο προφίλ σας.

Η πρώτη εντύπωση καθορίζεται κατά πολύ από τις εννέα πρώτες φωτογραφίες ή αναρτήσεις σας. Αυτές είναι που δίνουν στους χρήστες μία γεύση του τι μπορούν να περιμένουν από εσάς αν σας ακολουθήσουν. Προσπαθήστε να είστε σταθεροί στο στιλ που χρησιμοποιείτε ώστε να κάνετε την απόφασή τους πιο εύκολη. Να χρησιμοποιείτε ζωηρές εικόνες με έντονα χρώματα και να είστε σταθεροί στη χρήση των φίλτρων, ώστε να διατηρείτε μία ομοιομορφία στο προφίλ σας.

Χρησιμοποιείστε hashtags.

Στο Instagram, οι χρήστες μπορούν να κλικάρουν επάνω στα hashtags και να ακολουθήσουν τα αγαπημένα τους. Όταν, λοιπόν, χρησιμοποιείτε hashtags στη λεζάντα μίας φωτογραφίας, σε ένα σχόλιο, ένα story, ή ακόμα και στο βιογραφικό σας, το κάνετε πιο εύκολο να σας βρουν.

Για παράδειγμα, αν αναρτήσετε μία φωτογραφία με ένα υπέροχο μπολ με smoothie και χρησιμοποιήσετε τα hashtags #superfoods, #cleaneating και #vegansofig, η φωτογραφία σας μπαίνει στη λίστα του Instagram και οι χρήστες που αγαπούν την υγιεινή διατροφή θα μπορούν να σας βρουν εύκολα.

Προσθέστε την τοποθεσία σας.

Αν είστε μία τοπική επιχείρηση, η προσθήκη τοποθεσίας στο Instagram θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε ορατότητα μεταξύ των χρηστών. Μπορείτε να προσθέσετε την τοποθεσία σας σε αναρτήσεις ή στα stories σας, έτσι ώστε να σας εντοπίσουν εύκολα όσοι αναζητούν posts στη συγκεκριμένη τοποθεσία.

Κοινοποιείστε στην ιστοσελίδα σας τον Instagram λογαριασμό σας.

Οι άνθρωποι που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας γνωρίζουν ότι έχετε λογαριασμό στο Instagram; Το γεγονός ότι επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας δείχνει ότι ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας. Ενσωματώστε, λοιπόν, ένα link ώστε να μπορούν να σας βρουν εύκολα και στο Instagram και να σας ακολουθήσουν.

Ενημερώστε για τον Instagram λογαριασμό σας στα emails σας.

Οι παραλήπτες των emails σας καλό είναι να γνωρίζουν ότι μπορούν να σας βρουν και στο Instagram. Δεν χρειάζεται να αφιερώσετε ένα ολόκληρο email σε αυτό, απλά ενσωματώστε ένα link στο κάτω μέρος των emails σας ή συμπεριλάβετε ένα σύντομο Υ.Γ. (υστερόγραφο).

Προωθήστε το Instagram σας μέσων των άλλων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.

Αν χρησιμοποιείτε ήδη το Facebook, το Twitter ή άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ενημερώστε τους εκεί followers σας ότι είστε και στο Instagram. Να είστε σίγουροι ότι θα σας ακολουθήσουν και εκεί.

Προσφέρετε κίνητρα.

Όταν ζητάτε από τους followers που έχετε σε άλλες πλατφόρμες να σας ακολουθήσουν και στο Instagram, θα πρέπει να έχουν λόγο να το κάνουν. Προσπαθήστε να τους προσφέρετε κίνητρα, όπως, για παράδειγμα, αποκλειστικές εκπτώσεις σε προϊόντα που θα προβάλλετε στα stories σας.

Παρακινείστε τους followers σας να κοινοποιούν τον Instagram λογαριασμό σας.

Ο κορυφαίος marketer Neil Patel έγραψε κάποτε, “Δημιουργήστε μία ομάδα πρεσβευτών που θα διαδίδουν τα οφέλη του brand σας σε όλους τους followers τους. Παρακινείστε τους followers σας στο Instagram να κοινοποιούν φωτογραφίες και κριτικές, και θα καταφέρετε να έχετε απήχηση σε περισσότερους χρήστες.”

Όταν άλλοι κοινοποιούν περιεχόμενο του brand σας στο Instagram, αυξάνετε τις πιθανότητες να αποκτήσετε περισσότερους followers. Για να τους παρακινείστε να το κάνουν, μπορείτε να κοινοποιείτε ξανά το ίδιο περιεχόμενο από αυτούς που σας έκαναν tag, να δημιουργείτε τα δικά σας hashtags, ή να προσφέρετε εκπτώσεις σε εκείνους που κοινοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας στο Instagram.

Συνδεθείτε με influencers.

Μία πολύ καλή επιλογή είναι η συνεργασία με influencers, οι οποίοι είναι δημοφιλείς μεταξύ του αγοραστικού κοινού σας. Μπορείτε εύκολα να βρείτε δημοφιλείς influencers με χιλιάδες followers και μεγάλη επιρροή στο κοινό τους, μέσω της πλατφόρμας της #brandup.

Χορηγήστε ένα δώρο.

Άλλος ένας τρόπος να προβάλλετε τον λογαριασμό σας σε περισσότερους χρήστες είναι να χορηγήσετε ένα δώρο μέσω κλήρωσης σε όσους followers κοινοποιήσουν μία φωτογραφία του brand σας, σας κάνουν tag σε μία δική τους ανάρτηση ή κάνουν tag φίλους τους στα σχόλια μίας δικής σας ανάρτησης. Μπορείτε κάλλιστα να συνεργαστείτε και με άλλες επιχειρήσεις ώστε να χαρίσετε περισσότερα δώρα και να αυξήσετε την απήχησή σας.

Συνεργαστείτε με άλλα brands.

Η συνεργασία με τους λογαριασμούς άλλων brands είναι κάτι που συνηθίζεται και είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για την προβολή σας. Αναζητήστε άλλα brands που απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό με εσάς και συμπληρώνουν την προσφορά του δικού σας brand. Η λογική της συνεργασίας σας είναι η ανταλλαγή κοινοποιήσεων και η αναφορά στο άλλο brand μέσω tag.

Επενδύστε στις διαφημίσεις.

Αν πραγματικά θέλετε να επενδύσετε στην ανάπτυξη του Instagram σας, η πλατφόρμα προσφέρει πολλές επιλογές διαφήμισης, όπως χορηγούμενες φωτογραφίες, videos και stories. Το Instagram σας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύετε συγκεκριμένα φύλα, ηλικίες, τοποθεσίες, ενδιαφέροντα, κ.α.

Κοινοποιείστε πολύτιμο περιεχόμενο.

Αυτό που μετράει περισσότερο από όλα, όμως, είναι η κοινοποίηση περιεχομένου που θα προσφέρει αξία στο κοινό σας. Όσες διαφημίσεις κι αν πληρώσετε και με όσους influencers κι αν συνεργαστείτε, κανένας δεν πρόκειται να σας ακολουθήσει αν δεν έχει κάτι να κερδίσει από αυτό. Το μυστικό είναι να κοινοποιείτε περιεχόμενο που θα εκπαιδεύει, θα εμπνέει και θα ψυχαγωγεί το κοινό σας, ώστε να τους κάνετε να πατήσουν “Follow” και να συνεχίσουν να σας ακολουθούν για πολλά χρόνια.