Scroll to top
Get In Touch
United Kingdom
Greece
Work Inquiries
info@hashtagbrandup.gr
Κινητό Ελλάδας: 6987 566 240

Είναι μια χαμένη χρονιά για τον τουρισμό;

Πώς θα αποφύγει μια επιχείρηση το τουριστικό κραχ.

Όλοι οι παγκόσμιοι οργανισμοί, και σειρά από αναλύσεις και μελέτες που εκπονήθηκαν αυτές τις μέρες καταδεικνύουν όσα όλοι φανταζόμασταν. Η φετινή τουριστική κίνηση θα είναι εξαφανισμένη… Θα είναι; Μια αγορά που δίνει το  10% του παγκόσμιου ΑΕΠ και αν μιλήσουμε για την χώρα μας που το ποσοστό φτάνει το 20% του ΑΕΠ, θα εξαφανιστεί από τον χάρτη για το 2020;

Το ερώτημα που προκύπτει είναι: Θα σταματήσουν όλοι να ταξιδεύουν; Δεν θα κάνουν οι πολίτες των χωρών διακοπές το 2020;

Οι αισιόδοξοι μιλούν για πτώση (σε παγκόσμια κλίμακα) στα επίπεδα του 20%, οι μετριοπαθείς 30% και οι απαισιόδοξοι κάνουν λόγο για 50%.

Τι θα γίνει όμως στην Ελλάδα; Μπορεί ο εσωτερικός τουρισμός να καλύψει την χασούρα;

Σίγουρα όχι. Μια αναλογία 9 προς 1 (ξένων προς ελλήνων τουριστών) δεν αλλάζει εν μια νυκτί και εν μέσω ή στην ύφεση μιας πανδημίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις του κλάδου δεν πρέπει να εκπονήσουν ένα πλάνο προσέγγισης των Ελλήνων τουριστών οι οποίοι έχουν τα τέσσερα χαρακτηριστικά που όλοι παγκόσμιοι φορείς και οργανισμοί τουρισμού θεωρούν ότι θα τονώσουν την κατανάλωση του τουριστικού προϊόντος φέτος.

  1. Συνδυάζουν τον τουρισμό με την διασκέδαση.
  2. Είναι δίπλα μας.
  3. Είναι προσανατολισμένοι κυρίως στην τιμή ή / και τις παροχές (δωρεάν υπηρεσίες)
  4. Έχουν την επιλογή της τελευταίας στιγμής – μια τάση που φέτος θα είναι πολύ ανοδική

Ποια είναι τα βασικά κριτήρια με τα οποία θα επιλέξουν φέτος οι Έλληνες τις διακοπές τους;

Κάνοντας μια ανάλυση της παγκόσμιας τάσης καθώς και των συνηθειών των Ελλήνων τουριστών, καταλήγουμε στα παρακάτω συμπεράσματα.

  1. Ευκολία μετάβασης: Ει δυνατόν ακόμα και με το αυτοκίνητο, ώστε να αποφύγουν την συνύπαρξη με πολύ κόσμο.
  2. Ιδιωτικότητα: Κάτι που ευνοεί, αυτόνομα καταλύματα, βίλες, bungalows, γενικά επίσης στόχος θα είναι η αποφυγή της συνύπαρξης με πολύ κόσμο.
  3. Παρεχόμενες τιμές και προσφορές ή παροχές: Ένας συνδυασμός καλής σχέσης κόστους με εκλαμβανόμενη αξία και δωρεάν παροχές είναι η τιμολογιακή πολιτική που θα δελεάσει τον Έλληνα τουρίστα.
  4. Αμεσότητα και ευκολία για «κλείσιμο» της τελευταίας στιγμής

Βρείτε τον τρόπο να προσφέρετε έστω δυο εκ των παραπάνω και έχετε ένα αρκετά θελκτικό πακέτο για τον Έλληνα τουρίστα.

Μερικά στοιχεία που κάνουν τον Έλληνα θελκτικό πελάτη:

  1. Ξοδεύει κατά μέσο όρο ελαχίστως λιγότερα από τον μέσο δυτικοευρωπαίο (περίπου 9% λιγότερα)
  2. Το 80% επιλέγει να ξοδεύει στο φαγητό του και σε έξτρα παροχές
  3. Το 70% κάνει διακοπές από μια ως και δύο εβδομάδες
  4. Το 54% κάνει διακοπές εκτός υψηλής περιόδου και αυτό είναι πολύ σημαντικό για το 2020 που για να μειωθούν οι απώλειες πρέπει να επεκταθεί η σεζόν
  5. Επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο, είναι ότι το 40% με αυξητική τάση, συνδυάζει την δουλειά του με τις διακοπές. Αν υπολογίσουμε ότι το remote working θα συνεχιστεί ως τάση και στην Ελληνική οικονομία, ένα μέρος των Ελλήνων που θα κάνουν διακοπές πιθανόν να επεκτείνουν τις ημέρες των διακοπών τους εργαζόμενοι παράλληλα.

 

Ως το 2019, και αυξητικά τα τελευταία έτη, ο 1 στους 2 Έλληνες απολάμβανε έστω και ολιγοήμερες διακοπές. Το δυνητικό κοινό δεν είναι καθόλου μικρό και με τις σωστές κινήσεις, οι τουριστικές επιχειρήσεις δεν θα βγουν χαμένες.

Εμείς στην #Brandup έχουμε λύσεις για την ορθολογική, κοστολογικά χαμηλή (από 300 €) και άμεση επικοινωνία σας με τον Έλληνα τουρίστα. Σε συνεργασία με κορυφαία ενημερωτικά μέσα, με travel και mass influencers, καθώς και εξειδικευμένα εργαλεία άμεσης προώθηση.

Ελάτε να μιλήσουμε σήμερα και σίγουρα θα προσαρμόσουμε μια λύση στις ανάγκες και τις απαιτήσεις σας.