Recent case studies

Δείτε πώς προσεγγίσαμε συγκεκριμένες περιπτώσεις

01. Globalist Business Magazine

Το Globalist Business Magazine ξεκίνησε ως Globalist με στόχο να γίνει το Ελληνικό Monocle. Όταν αναλάβαμε ως σύμβουλοι προτείναμε μια νέα διαδρομή ώστε το content του να αφορά αρχικά τους επιχειρηματίες – που σε μια αρχική βάση είναι και αυτοί που θα μπορούσαν να αποκτήσουν όσα παρουσίαζε το Globalist.

02. #Totaperaki

#totaperaki ήταν μια εξαιρετική ιδέα που αναλάβαμε εξ’ αρχής. Από το branding ως το funding στην κυριολεξία. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έχει επιτύχει τρομακτικό impact και ενώ βρίσκεται ένα μήνα πριν το επίσημο λανσάρισμα, έχει τύχει ιδιαίτερης αποδοχής από τα media με παρουσιάσεις τόσο στο internet όσο και στην τηλεόραση.

03. Ecolut Multivendor B2B

Το πιο πρόσφατο concept που η #Brandup έχει κληθεί να του δώσει σάρκα και οστά. Σε μια εντελώς νέα αγορά για εμάς, αλλά με τεράστιο potentiality η πλατφόρμα ecolutmultivendors θέλει να ενώσει υπό την σκέπη της εκατοντάδες ελληνικά εργοστάσια και εισαγωγείς ώστε να έρθουν σε διαδικασίες b2b eCommerce αλλά και να τους δώσει την δυνατότητα της online λιανικής πώλησης.

Globalist Business Magazine | Η μετάβαση από δωρεάν σε συνδρομητικό με ένα μεταβατικό στάδιο και διαφορετική προσέγγιση του content.

Πρώτο Στάδιο

Ταυτόχρονη παρουσία του Globalist.gr και του Business.globalist.gr με το δεύτερο να αποτελεί mini site και να είναι συνδρομητικό.

Δεύτερο Στάδιο

Ξεχωριστή παρουσία στα social media, ξεχωριστά websites, διαφορετικά target groups. Παράλληλη πορεία με το .globalist.gr το μόνο κοινό στοιχείο τους.

Τρίτο Στάδιο

Τα δυο ενώνονται σε ένα και δημιουργούν το Globalist Business Magazine αποκλειστικά συνδρομητικό με πλούσια ύλη που καλύπτει τις κατηγορίες Affairs, Business, Culture, Design, Edits και άλλες.

Τέταρτο Στάδιο

Η έμφαση στο Business και σταδιακά μια σειρά επιχειρηματικά εργαλεία εντάσσονται στην πλατφόρμα πλέον εφαρμοσμένης αρθρογραφίας Globalist Business Magazine.

Πέμπτο Στάδιο

Χιλιάδες αναγνώστες, εκατοντάδες συνδρομητές και μια βάση εγγεγραμμένων χρηστών μέσης και ανώτερης μόρφωσης και αγοραστικής δύναμης δίνουν στην ομάδα του Globalist την δύναμη να συνεχίζει δημιουργώντας εξειδικευμένο content καθημερινά.

#totaperaki
Από την Ελλάδα στη ΝΥ, το Λονδίνο, το Πεκίνο και σε όλο τον κόσμο

#totaperaki είναι μια πλατφόρμα διαμοιρασμού. Από την μία οι Cookistas μαγειρεύουν στο σπίτι τους και τις μερίδες που δεν θα καταναλωθούν από την οικογένεια τις πουλάνε μέσω της πλατφόρμας. Από την άλλη οι taperistas αναζητούν σπιτικό υγιεινό φαγητό. Μέσω της πλατφόρμας εντοπίζουν τους κοντινούς Cookistas και επιλέγουν το φαγητό της αρεσκείας τους. Αγοράζουν online και παραλαμβάνουν.

Ήδη #totaperaki απολαμβάνει ιδιαίτερης προσοχής από τα media – Ελληνικά και διεθνή και χιλιάδες άνθρωποι έχουν ήδη δηλώσει την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν με την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας.

Ειδική μνεία θα πρέπει να γίνει και στο #totaperaki για επιχειρήσεις εστίασης που έχουν την δυνατότητα να ενταχθούν στην πλατφόρμα αρκεί το καθημερινό πιάτο που παρουσιάζουν μέσω της πλατφόρμας να μην υπάρχει στον κανονικό τους κατάλογο.

Ecolut B2B

Multivendor B2B platform

Σύντομα θα σας παρουσιάσουμε την εξέλιξη ενός μοναδικού concept που για πρώτη φορά θα το δούμε στην χώρα μας.

#Brandup Influencers

Influencers marketing in a new level

Η πλατφόρμα μάρκετινγκ επιρροής της #Brandup έχει ήδη “τρέξει” καμπάνιες για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις με υψηλή αποτελεσματικότητα.